Solen skiner idag

Godmorgon, jag gick nyligen upp ur sängen. Har sovit ut vilket kändes grymt bra och det bästa av allt var att vakna och se att solen skiner in genom fönstret. Ska nog ta en promenad idag men vet inte vart jag ska gå, blir det i skogen igen eller blir det någon annanstans? -Det får vi se helt enkelt.

Olliver var här idag och det var underbart att träffa honom, vi gjorde inte så mycket, låg mest i sängen och kollade på filmer och serier på tvn. Åkte iväg till Willys för att köpa fika.. haha, hur som helst det var en bra dag även fast jag var trött som ett djur, nu har jag sovit bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0