Snart kommer min prins!

Kom nyligen hem från jobbet, jag jobba över en halv timme eftersom att en i personalen inte hade hunnit tillbaka än. Så det blir en extra slant till mig.

När jag kom hem städade jag det sista i mitt rum och dammsög - nu är jag nöjd och glad! Ska lägga mig ner i sängen och vila lite om jag inte helt plötsligt kommer på att jag vill göra något annat. Man vet aldrig med mig, sörru!
Snart kommer prinsen min, längtar galet mycket... ja jag vet inte vad mer jag ska skriva men jag längtar till lördagen också, FIRA MELLIS; Melina Rivedal shalalalala, Melina Rivedal shalalalalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0