Skogspromenad

Jag och mamma vandrade ut i små skogarna här och var och letade efter kantareller men vi hittade inga, vilket var tråkigt. Men det finns gott och andra svampar, både ätbara och "farliga". Efter en tids vandrande så gick vi till blomsteraffären som låg i närheten och kollade på lite blommor. Mamma hade glömt plånboken hemma så vi köpte ingenting.

Efter att vi hade kommit hem ringde Sanna mig och undrade om jag ville träffa henne och Kim en stund och det gjorde jag. Vi möttes upp och Sanna hade med sina små söta voffsingar, sedan gick vi iväg till en pizzeria för att Kim var sugen på pizza.
Sedan har jag inte gjort så mycket, ska gå och lägga mig snart eftersom att jag ska jobba imorgon. Ska bara jobba från 08.00 - 11.30 så det är skönt, sedan kommer förhoppningsvis Olliver hit!

Det var ett tag sedan som vikariepoolen ringde mig om jobb, kollade i min kalender, det är en månad sedan som jag fick jobba och jag känner att jag hellre jobbar i kassan på ICA, i en affär eller whatever än att vänta på att få jobba några timmar på förskolor en gång varje månad. Så nu blir det till att skriva färdigt mitt CV som nästan är helt klart och börja fundera vad jag kan tänka mig att göra och bara köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0