Mina planer för idag

Städa rummet och bädda rent sängen, har inte kommit så långt med det än. Sängen är klar iallafall men rummet är som det är, får se om jag orkar fixa till allt senare.
Jag tänkte även gå ut och ta en promenad snart, frisk luft är alltid lika trevligt!

Det är mycket prat om politik just nu vilket jag inte är så insatt i. Många är oroliga över hur Sverige kommer att styras nu eftersom att Sverige Demokraterna har kommit in i Riksdagen. Jag är inte speciellt orolig. Dom löser nog detta på ett bra sätt. Och snart hoppas jag att folk slutar prata om politiken för jag har redan börjat tröttna på att diskutera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0