"Jag mår bra.. förutom att.."

Jag och Sanna åkte iväg till stan idag och gick omkring överallt och ingenstans. Sanna blev hungrig men kunde aldrig bestämma sig, hah! Jag tror aldrig att jag har gått förbi så många olika ställen som man kan äta på under drygt 20 minuter utan att hitta något man vill ha.
Det slutade med att vi åt på Donken efter mycket om och men och "Nu vill jag hem"..
Dagen idag har varit jättebra förutom att jag märkte att min hals började krångla när vi var i stan och när vi kom hem till mig kollade jag i spegeln och jag är röd och svullen i halsen, ja men vad kul!
Är det inte det ena så är det de andra.
Även Sanna har känt av i halsen att allt inte står rätt till så det är väl nu alla hemska förkylningar börjar antar jag.

Förövrigt är jag totalförvirrad när det gäller mitt liv, vet inte alls vad jag vill med något och det har jag känt länge.
Och pricken över i:et är att jag också har blivit världens känsligaste Mikkis och blir ledsen för allt numera. Vet inte om det har med förvirringen att göra. Det är iallafall otroligt jobbigt, jag mår helt enkelt inte så bra just nu och jag kan inte helt sätta fingret på varför.

Nu vet jag inte hur min vecka kommer bli, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Linda

det kanske har med att du inte har någonting att sysselsätta dig med nu hela dagarna som du hade förut med skolan

2010-09-07 @ 06:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0