Hemma igen efter en annorlunda men kul dag.

Kom nyss hem från Biggest Loser finalen och det var hur kul som helst men är lite trött på att klappa händerna, så jag ska försöka skippa att behöva klappa händerna på ett tag nu.
Ni som följer Biggest Loser Sverige kommer verkligen att tycka om finalen, det var spännande och chockerade. Eftersom att bara två avsnitt har visats på tvn så kanske jag ska kolla på alla avsnitt och jag ska definitivt se FINALEN igen!

P
åvägen till studion regnade det och blåste så jag hade ingen koll på vart jag gick någonstans, vilket slutade i att jag gick in i en stolpe. Annars gick allt jättebra. Det spö regnade när vi skulle hem så vi inväntade ett uppehåll så vi kunde ta oss till bussen. Dagen idag har varit toppen för mig och Sanna; gratis live sändning, gratis prylar, mat och vatten.

Man behöver inte betala för att ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0