En regnig dag i September

Igår var det måndagen den 13 september 2010 och jag träffade Linda ett tag. Inte nog med att det var måndag den 13:e - det var också Ollivers och min fyra månaders dag. Tiden går verkligen fort fram, fast ändå kan jag känna att den även går långsamt.
Olliver kom hem till mig igår och vi planerade att ha en "skräckfilms kväll" plus att vi skulle hinna se de senaste avsnittet av True Blood som vi bara hann se halva av.
Kvällen var jättebra och jag fick äntligen sova gott denna natt och med världens bästa pojke, vilket jag är otroligt lycklig över.

Planerna för idag är inte bestämda alls, tänkte äta något gott till frukost och lunch, ta en lång varm dusch och se vad dagen bjuder på helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0