De var den helgen...

Jag och Olliver gjorde typ ingenting i helgen, vilket börjar bli lite tröttsamt men det går nog att ändra på. Enligt mig är helgen till för att vila och att träffa folk man annars inte hinner träffa på vardagarna. Man planerar ihop något kul tillsammans och har en trevlig kväll.
Men inte "vi drar över en/två människor och kollar film och serier fredag och lördag och vilar på söndag". Är lite trött på de upplägget nu.

Jag kom hem inatt vid två tiden eftersom att Olliver skulle upp tidigt och åka iväg med sina vänner och kolla på Amerikansk fotboll. 

Idag ska jag gå och rösta med min familj någon gång, är fortfarande lite oklar i vad jag ska rösta på men det blir nog bra hur jag än gör. Annars idag ska jag kanske möta Cissi en snabbis, jag funderar på att köpa lite nötter till kvällen och till Ensam Mamma Söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0