Berg och dalbana

Ligger i sängen och kramar om en cola flaska som har stått i mitt rum ett par dagar nu, har inget ordentligt svar på varför jag ligger och kramas med en cola flaska - men det är rätt mysigt.
Man får ta vara på det man har att gosa med när det uppstår sådana saker som att pojkvännen inte kommer, haha.
--
Livet är något liknande som en berg och dalbana, det går uppåt, neråt, fort och långsamt. Just nu vet jag inte vart i guppen jag befinner mig. Men om jag måste gissa så skulle jag nog säga att det varken går upp eller ner, att jag möjligen sitter fast mellan två backar så vilket gör att jag inte kommer fram eller bak. Men livet har sin gång och sina förbestämda planer, det är väl bara att kämpa vidare så gott det går och se vart jag hamnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0