1990nånting det var back in the days!

Jag har så svårt att bestämma mig om jag vill lyssna på musik och skutta omkring eller om jag ska se CSI som började nu på 5:an. Så just nu gör jag lite både och...
Men det lär bli så att jag lägger mig i sängen och kollar på CSI sedan kommer jag väl bli så trött att jag somnar och jag ska sova som en prinsessa inatt, det skulle vara otroligt skönt.

Imorgon är det fredag och då ska jag förmodligen åka iväg till Olliver, men vet inte när och hur än. Helgen kommer nog bli lugn och det känns rätt skönt eftersom att jag ska iväg på en födelsedags fest nästa helg, eller två men i samma - inbundna i varandra (så kan vi kalla det). Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0