Verkar inte ha något bättre för mig idag än att blogga, hihi

Idag har jag varit iväg och handlat matvaror med mamma, vi ska göra köttfärsbiffar till middag så jag fick såklart en idé om att jag vill göra mina egna biffar! Kommer nog bli grymt.
Imorgon ska jag åka till staden med mor min och leta efter en present till Cissi och se vad mer det finns att kolla på i affärerna. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte slösa bort så mycket av mina pengar på saker till mig själv eftersom att man tjänar på att spara pengar ibland. Det är ju snart jul trots allt, in handling av julklappar snart.. Ja jag vet jag ligger alltid flera månader före med det där.

Jag är jätte trött och seg idag så nu tänkte jag vila lite tills jag måste göra min middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0