Vad som händer denna vecka

Jag ska förmodligen gå promenader med min mamma som vi har infört, vet dock inte riktigt vilka dagar än, brukar bli lite olika. Men det vi försöker hålla oss till är måndagar, onsdagar och fredagar.
Sedan som vanligt kommer jag få besök av min pojke någon dag här i veckan,
förutom det har jag ingenting speciellt planerat fören till helgen då jag ska fira Cissi och en annans tjejs födelsedag på lördagen.

Fredagen
kommer spenderas hemma eller med någon, det återstår att se och söndagen kommer antingen spenderas hos Olliver eller här, det vet jag inte riktigt än heller.

Juste jag ska även in till stan någon dag i veckan för att köpa en present till Cissi!

» Nu i helgen var jag hos Olliver. Vi umgicks med en skara folk i fredags - det blev fredagsmys med lite alkohol och buzz-spelande. Lördagen blev en lugn dag, jag och Olliver satt hemma hos honom och spelade tv-spel och kollade film. Idag var vi på besök hos Ollivers farmor, åt middag, efterrätt och pratade.

Nu skriker sängen efter mig, dags att få sin sömn. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0