Lunchat, shoppat m.m.

Klockan halv 12 idag begav jag mig in till stan för att luncha med Cissi, det var ett tag sedan vi sågs så det var en utmärkt idé. Vi möttes upp strax efter 12 utan för McDonalds på Östermalm och gick in för att beställa mat. Det var skönt att ses själva igen, det händer inte allt för ofta nuförtiden. Vi pratade om en hel del saker som tjejer gör, haha. Strax innan 13.00 åkte jag iväg mot Lidingö Centrum för att möta upp Chris och Diesel, hans hund. Chris hade bett mig att ta hand om Diesel idag för att han skulle åka iväg till Göteborg men så blev det inte, men imorgon kanske han ska iväg och då får jag en mysig dag med Diesel och min söta pojkvän kommer hit också!

Chris köpte sushi till lunch och jag fick smaka, det var länge sedan jag åt det och det är sjukt gott.
Jag passade på att gå in på H&M för jag hade sett reklam för en snygg tröja när jag var påväg att möta upp Cissi och jag hade turen med mig för tröjan fanns och OM jag köpte den.


Finns även i rosa, beige liknande färger, passa på att köp den nu till hösten/vintern.
149 kr är ingenting för en sådan tröja.


ps. tröjan hittar ni här http://shop.hm.com/se/campaign?campaign=917_ISN_15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0