Tisdagar är rätt tråkiga

Jag har nyligen kommit fram till att tisdagar inte är så roliga, finns inga bra program på tvn och det händer inte så mycket för övrigt heller. Idag har jag bara varit och handlat och spelat kort med mamma.

Imorgon ska jag och mamma städa hela lägenheten i brist på annat att göra. Det ska iför sig bli lite kul eftersom att man blir gladare när det ser renare ut. Sedan får jag se vad jag ska hitta på. Tanken var att Olliver skulle komma förbi imorgon men så blev det tyvärr inte, så han kommer hit på torsdag istället. Och på torsdag fyller mamma år!

Nu ska jag kolla på The Naked Mile som går på tvn och om jag orkar ska jag se på CSI efter det sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0