Nu är jag en mänsklig isbit

Hallå där,
kom nyss hem från kylan. Jag har varit ute med min fina barndomsvän Sanna och hennes barnvakts barn. Det är otroligt intressant att se hur man från ena sekunden sitter och gråter men efter en sekund till hoppar och studsar med ett leende på läpparna. Det var med andra ord lättare när man var lite. Nu ska jag laga mat till mig själv, ska slänga ihop något av broccoli, bacon, gräddfil och makaroner. Hoppas att det blir gott! (Brukar för det mesta lyckas med mat).
Sedan tänkte jag lura ut mamma i köket för att spela lite Skip-bo och för er som inte vet vad det är för spel, så är det ett kortspel nästan som UNO. Köp det och testa!

Förövrigt hoppas jag på att mina leggings från Bubbleroom kommer imorgon så att man kan vara extra fin till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0