Lördag, Söndag & Idag


I väntan på tåget för att åka till Kungsängen med Mellis och Sanna,
tåget var försenat så vi trodde att vi skulle komma försent till
middagen, men icke!

Det blev tacos till middag, mums! Det var otroligt gott men orkade
bara äta en portion.
Cissis 20års party var skoj, jag blev visst lite fullare än vanligt,
men sånt händer, haha.. Det var mest kul men inte dagen efter.
Men jag hade ju en söt pojkvän som tog hand om mig.
Det som var tråkigt under festen var att Olliver råkade
ha sönder min ring..

I söndags vaknade jag, Mellis och Sanna upp hos Olliver.
Vi åt pizza till frukost och kollade på film- John kom på besök.
Resten av dagen gjorde vi absolut ingenting.
Sedan följde Olliver med mig hem och sov här, underbaaart!

Idag åkte jag och Mamma till Gamla Stan för att jag ville
leta efter min ring. Och vilket jävla tur jag hade.
JAG HITTADE MIN RING!
Så nu är allt som det ska igen!



Förövrigt är jag sjukt trött, ska nog bara äta middag
och sedan lägga mig i sängen och mysa.

Kommentarer
Postat av: Linda

snygg bild! haha men vad gör du med munnen egentligen? :P:P Puyss

2010-10-11 @ 21:21:16
Postat av: Mikaela

Linda: Jag vet inte, ser lite obekväm ut :P haha, minns iaf att jag hade solen i ögonen.

2010-10-11 @ 21:32:18
URL: http://unnatural.blogg.se/
Postat av: Ssannawesome

Sv: Nej han är inte ett dugg söt. Han ser fan ut som nemo med. Duvet clownfisk..skämt, pajas.



VILKEN TUR ATT DU HITTADE DIN RING!! WOPWOP

2010-10-11 @ 21:54:51
URL: http://f-freakshow.blogspot.com
Postat av: Ssannawesome

sv: haha, men jocke är ju också ett skämt! Tycker alla ser ut som fan asså. Tillomed tjejerna, den enda som är lite söt är Emelie typ :O fett fail. OCH ERIKA KAN DRA ÅT HELVETE, HON FÖRSTÖR HELA PROGRAMMET! :(((

2010-10-11 @ 23:07:21
URL: http://f-freakshow.blogspot.com
Postat av: Linda

haha :P jaa för du brukar ju aldrig göra sådär annars ^^ PUSSSS

2010-10-12 @ 07:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0