Idag och imorgon

God morgon på er, nu har jag vaknat och ska snart göra mig lite frukost lagom till Våra bästa år.
Efter det blir det nog en promenad med mamma sedan ska jag försöka fixa en liten hemlig grej och städa rummet . om jag orkar det idag. Senare ska jag träffa Linda och ta en promenad eller bara ses ute och prata, det var länge sedan så det ska bli fun fun!

Imorgon kommer Olliver hit ifall det inte uppstår något problem som det ibland gör, vilket är typsikt va? Så jag ska i alla fall planera middags maten till på torsdag, men det kommer bli mums, trust me.

Kommentarer
Postat av: Pixelgoogle

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-07 @ 11:41:28
URL: http://pixelgoogle.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0