Fyfan för visdomständer

I söndags/måndags började jag känna av att två av mina visdomständer började tjafsa med mig.
Men jag tänkte inte så mycket på det utom att jag borstade med bakteriedödande tandkräm för att det inte  skulle uppstå infektion. Men det gick ju bra, eller? Jag är svullen i tandköttet där tanden håller på och jävlas. Det gör ont men det är inte en smärta man skriker av men det är irriterade och jag blir tokig. Jag vet inte om visdomständer hör ihop med att man kan må dåligt i kroppen och samtidigt. För igår när jag spelade kort med mamma blev jag jätte hängig, varm och trött. Så efter vi hade spelat klart gick jag och la mig. Efter jag hade vaknat mådde jag bättre, senare fram mot kvällen när jag borstade tänderna fick jag en "feberchock" eller något skumt för jag kände mig 100 grader varm, yr, visste inte riktigt vart jag var eller vad som hände. Jag satte mig på toalettstolen för att det skulle försvinna men det funkade inte så ner på golvet skyndade jag mig för att inte svimma eller något liknande. usch. Jag känner att jag smått skakar när jag ligger på golvet, jag har till och med tagit av mig allt jag hade på mig för att det var så varmt. Efter en stund mår jag bättre och går och lägger mig.

Hoppas inte att något sånt här händer idag, för det var hemskt.

Jag ska använda denna torsdag att vila upp mig på och göra allt för att tanden ska må bättre, för då mår jag bättre!

Kommentarer
Postat av: linda

det är jätte vanligt att man blir dålig i samband med tänder och tandköttet, speciellt feber. Infektioner i tandköttet kan verkligen orsaka problem! hoppas du mår bättre sen PUSS

2010-10-28 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0