Full fart hela helgen

Ute på restaurangen i fredags.
Det var otroligt gott och jag blev för mätt.

Jag glömde mina nycklar hemma och dum som jag är tar jag en annan väg hem än vad
dom andra gjorde, så jag fick sitta i porten och vänta på att min bror kom.
Så under tiden fotade jag mig själv, oväntat va?

Sedan åkte jag iväg till Olliver för att kolla film och bara ta det lugnt.
Igår träffade vi Kimmen, John och Eric och bestämde oss för att gå ut och kröka lite grann.
Det var helt okej, glada miner och halv full/trött Mikkis.
Runt två tiden bar det av hem till Olliver med alla och kolla film och sedan sova.
Tror vi somnade runt fem och jag vaknade först klockan nio vilket inte alls var nice
eftersom att jag mådde sjukt dåligt just då, men tacka gudarna för att man kan somna om.

Idag har vi inte gjort så mycket, Olliver gjorde lite sysslor och
jag kollade på The Vampire Diaries, plockade undan öl flaskor från
gårdagen och dammsög överallt! Duktig jag är! ;P
Olliver skulle iväg på bio med några så vi åkte pendeln tillsammans och jag kom hem
vid sju tror jag. När jag väl kom hem lagade jag mat och kollade på Ensam Mamma Söker
och snart tänkte jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0