Låt mig berätta vart jag kommer ifrån

Jag kan svara på din fråga men det tar en minut
För sagan om fåglar som piper den tar aldrig slut
Ett paradis utan fördomar jag tar dig dit ut
Om du väntar med din slutsats tills sagan är slut
Här skiljer sig föräldrar och delar barnen på mitten
Lämnar dom i villan och undrar varför dom dricker
Misär på Lidingö
Tänk på de jävel att svenne man byter bara problem när man e välfärd och pengar
Vissa tror att allting är svart eller vitt,
Min förort formade mannen som mördade Anna Lindh (Vila i frid),
Vissa här har bara 1:an, 2:an och 4:an
Vissa äger en 1:a, en 2:a och 4:a,
Frågan är väl den om det spelar nån riktig roll min vän
Smärtan är desamma även för hypokondrikern
Kommer ifrån?
Man, jag kommer ihåg
Jag ville så långt härifrån att jag boffade krom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0