Massage och sushi




Passade på att ta mig en välförtjänad massage innan jag skulle möta Linda för att gå och köpa sushi. Planen var att vi skulle ta en promenad från Centrum hem till mig, men efter vi fått sushin sa våra magar åt oss att ta bussen istället. Vi hade precis missat bussen, nästa skulle gå om typ 15 minuter. Vi gick och kollade om vi kunde ta en annan buss men kom på att den inte går genom Centrum längre, när vi vänder oss om står våran buss på andra sidan, vi springer och hinner. Det var lite komiskt.

Efter att vi hade ätit får jag ett sms av min bror där han frågar om jag vill komma ner till pizzerian och ta några shots med han. Jag och Linda går ner dricker lite och fortsätter hemma hos mig. Sedan gick vi hem till henne och fortsatte, därefter bar det av till Bowlinghallen. Och ja, jag drack för mycket och där slutar mitt blogginlägg om detta!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha vart en riktig fylle fredag! men det var roligt :D <3

2010-03-27 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0