Lördagen var lyckad!

Igår firade jag min 20 årsdag med mina flickor.
Vi åt hemmagjord pizza hemma hos mig som jag hade gjort efter allas önskemål.
Tycker personligen att pizzan blev super god och det gjorde nog flickorna också.



Kvällen var lyckad, vissa stunder var roligare än andra.
Jag är jätte tacksam för att ni flickor kom och firade mig, och tack för era fina presenter.
Verkligen helt underbara.

Av;
Sanna: Jättefin kofta från Ginatricot och ett halsband med massa fint från Ur & Penn.
Mellis:
En spargris med ett startkapital i (Vet dock inte hur mycket).
På grisen står det "Born to shop".
Cissi & Mellis: Ett presentkort på Ginatricot, 500 kr!
Victoria: Två jättefina armband, vitt och brunt med hjärtan.
Linda: Presentkort på Systembolaget och en 5 liters dunk vin!

Efter middagen och förkröket hemma hos mig så gick
jag, Cissi, Sanna och Mellis ut på krogen.
För att fatta mig kort, vi satt mest och drack sen efter en stund
åkte vi hem (Efter att vi käkat på Donken, såklart!). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0