Jag ska berätta om en vän till mig

Jag har en vän, eller jag har flera vänner.
Men jag har en vän som är snäll och hjälpsam, gillar saker jag gillar (iallafall i matväg och sånt).
Vi har alltid något att prata om, men vi ses aldrig. Vad är det för vänskap kan man undra?
Det ska bli en ändring på det tycker jag och fan på dig om du inte håller med! Haha..
Och nu kommer vissa tänka, vem är det Mikkis pratar om egentligen?
- Jadu, du kanske har svaret när du tittar på videon.


Och det bästa som finns är att träffas igen
Det spelar ingen roll när och var
Vi berättar för varann och det känns så bra
Åh, jag känner mig så glad!

Kommentarer
Postat av: Go di

nu får du ju berätta vem e det? har inte hört nått om han/hon? gullig låt annars:)

2010-03-23 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0