Inga skor för mig..

..men massa annat.
Ja, det är sagt att jag inte ska shoppa men vafan.
Jag köpte 2 stickade tröjor, ett linne, en BHtopp och en spetsbody.
Jag tycker att det var TOTALT värt det.


På kvällen igår träffade jag Mellis, det var väldigt
länge sedan vi umgicks.
Vi satt väl mest vid datan och chattade med folk
och pillade på webcamen. Hehe!
Lite vin på det också, höjdpunkten!
Sedan sov vi små köttbullar i min säng. Kan dela med mig av
att jag inte sovit bredvid någon på jääävligt länge.
Det var lite knas.

Och nu till den svåra frågan, vad ska man hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0