Hemma med migrän

Jag och migrän är inte goda vänner, som tur finns det medicin.
Men oturen i turen är att medicinen inte alltid vill fungera.
Så här sitter jag i brist på annat och anstränger mig framför datorn.

Vill göra någon nytta idag men vet inte riktigt vad jag kan hitta på.
Rummet är städat, jag har pillat på min studentklänning (Den är snart som jag vill ha den),
ja jag vet helt enkelt inte vad man ska göra.

Kanske gotta sig med att leta fina plagg på Internet och se ifall något faller en i smaken.
Men då var det ju det där med pengar också.. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0