Funderingar



Jag har så länge undrat varför jag mår så himla dåligt efter jag har haft en migränattack.
Var tvungen att kolla upp det på Vårdguidens hemsida; där står det att man kan bli helt mörbultad.
Har alltid trott att det är något fel att må dåligt dagen efter, men nu vet jag!
Och fy i helvete vad jag mår dåligt, ögonen hänger, har ont bakom ögonen (låter konstigt kanske),
känns som att jag rå festat en hel helg, känner mig febrig. USCH!

Jaa, jag vill bara gå tillbaka till sängen nu.
Och vet du vad?
Det är precis det jag ska göra efter att jag fått i mig lite vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0