Fredags kvällen

Kvällen spenderades hemma hos Linda med Sanna och några andra.
Det var trevligt fast jag hade druckit en del innan jag kom dit.
Jag, Sanna och Linda lyckades alltid vara på ställen där dom
andra inte var - vilket var lite lustigt.
Men då fick vi i alla fall tid att prata med varandra om allt och ingenting.
Som vanligt säger jag miljontals fel när jag dricker, det är alltid
lika kul. Fråga Sanna!

Lite udda saker jag sa:
Skulle förklara för Sanna att jag var Ken Ring (för jag hade en utav hans låtar på huvudet).
- Jag är Ken Rin.. Haha Ken Rin rinner i mina ådror.
Senare hemma hos Linda sitter Sanna på en stol och upptäcker att hon ser
tjock ut om benen i hennes chinos.
Hon säger:
- Jag ser tjock ut!
Jag säger:
- Nej det ser ut som att du har en snopp!

Så här kan en kväll gå till med mig när jag druckit. Att jag babblar om saker
som inte hänger ihop någonstans, men det är alltid ett nöje att höra
vad jag har att säga. Ni kanske lär er något ni inte visste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0