Det finns inte så mycket att säga..

.. tankarna har fastnat idag in my little head.
Men jag kan väl vara sådär tråkig och berätta att jag har sovit sjukt dåligt inatt,
till och med min mamma har lagt märke till att jag har sprungit fram och tillbaka från rummet hela natten. Därför vet jag inte ifall jag borde sova en stund nu eller om jag ska sitta här med min huvudvärk (glömde säga att jag har det också). Annars så rullar mitt liv på som vanligt, praktiserar, kommer hem, pluggar ibland (när jag orkar), tänker på hur ensamt det är utan en pojke och sånt tjej tjafs.


Det var nog bara det jag kunde dela med mig av just nu,
kysss på arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0