Var i stan och snurrade runt.

När jag vaknade imorse frågade mamma vad jag skulle göra idag och det visste jag såklart inte.
Hon berättade att hon tänkte åka till stan så jag följde med eftersom jag inte hade något
bättre för mig. Hon skulle leta efter porslinsgrodor och sånt, men hittade inget.
Jag letade inte efter något speciellt förutom nya gympaskor vilket jag köpte ett par svarta.
Jag köpte även två ringar, en kjol och ett linne. Det var rea typ överallt!

Nu mot kvällen tänkte jag bara ligga i sängen och kolla på filmer, äta lite chips med dip och bara
bry mig om mig själv. Det ska bli skönt!

(Bilder på sakerna jag köpte kanske kommer upp inom sin tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0