Things I've done and will do!

♦ I söndags var jag på bio med Sanna, Henrik och min lille baby. Vi kollade på Farsan, den var bra, rolig och allt sånt. Vi hade platser längst ner i biosalen, har aldrig suttit så långt ner det var lite komplicerat faktiskit. Men LÄTT värt det!

♦ I måndags ville mamma åka till staden för att leta grodor så jag följde med, vilket ledde till att jag köpte två ringar, en kjol, ett linne och nya skor. Sedan när jag kom hem kollade jag på film och sen somnade jag.

♦ I tisdags var jag hos sjukgymnasten från 12.30 - 13.00, sedan ringde jag Henrik och frågade vad han skulle hitta på. Jag åkte dit, hann träffa Sanna innan hon skulle åka till jobbet. Vi följde henne till tåget sedan gick vi och handlade cigg och gick hem till Sanna och spelade ett sällskaps spel.
Vid 16.00 gick vi hem till mig för att äta mat och sedan åkte vi till torsvik för att möta upp Linda som skulle till Centrum och kolla runt.
Jag hittade två tröjor på H&M som jag var tvungen att köpa, pengarna bara försvinner - inte bra!

♦ I onsdags satt jag på balkongen och solade med en god cider i handen, sedan bestämde jag och Carl-Magnus att vi skulle äta nachos, kolla film och dricka så han hämtade upp mig och så handlade vi. Vi började dricka vid 17.00 och drack väl lite för snabbt och mycket på en och samma gång för vi var helt döda vid 18.30. Jag åkte hem tidigt för att sova.



♦ Idag (Torsdag), mamma vill åka till stan igen så jag ska väl följa med, annars vet jag inte vad som händer idag.

♦ Fredag, hoppas på att jag får träffa min pojke - eller vi har bestämt att ses men man vet inte om han är trött och råkar somna eller något. Om vi ska ses så ska vi kanske gå till Bowlinghallen eftersom det är bartömning och om det suger ska vi gå hem till mig och spela Mario Kart eller vad nu Lidingö kan bjuda på.

♦ Lördag, Förhoppningsvis vakna upp med min baby och det skulle inte sitta fel med fint väder. Senare mot middagstid ska jag laga middag till mig, mamma och Olliver. Det ska bli hur mumsigt som helst.

♦ Söndag, vilodag. Vet inte vad man ska hitta på, jag pratar ofta om att jag ska åka till mormor, men det blir aldrig av. Men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0