Studenten imorgon då!

Hejsan hoppsan!

Snart är stressen över och äntligen får man vila igen.
Är sjukt nervös inför imorgon, men jag hoppas att allt går bra och att alla kommer ha kul för det ska jag ha!

Börjar skolan 09.00 imorgon med att snacka med mentorerna, fota oss, äta lunch och allt sånt,
sedan är det utspring 13.00, åka flak, hem till mottagningen och sedan ner till något skönt ställe och fortsätta kvällen.

Igår jag var i Gamla stan med min fina pojkvän och åt mat, det var hur trevligt som helst.
Allt var toppentoppen! Ser fram emot fler fina stunder med den pojken! :) ♥
Nu ska jag försöka lugna ner mig så att jag kan sova ikväll, men det är liiiiite svårt.
FÖR IMORGON TAR JAG STUUUUDEEENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


Kommentarer
Postat av: S

FY FAN VAD DU ÄR BRA! JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG, DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST! JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-06-04 @ 02:08:58
URL: http://Http://Ssannnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0