Oh darling, I wish you were here

Då var det dags att skriva några rader igen.
Studenten är avklarad, tack för skoltiderna allihopa, det känns redan tomt.
Hela studentdagen gick som en stormvind förbi hann inte ens tänka.
Tack till alla som kom till mig på kvällen och till alla som grattade mig!
Jag kan fortfarande inte fatta att jag har tagit studenten, det är lite otroligt för att vara jag.



I lördags var jag trött som ett djur men var på fest ändå, det var hur kul som helst.
Drack massor men ingenting hände och det var sjukt konstigt och tråkigt eftersom att alla var så taggade.
Har sovit dåligt hela helgen men det har varit en grymt bra helg, finns inget jag skulle vilja klaga på.
Och självklart träffade jag min baby! Saknar honom massa massa *ledsen Mikkis*, sen blir det inte bättre av att kolla på en kärleksfilm heller för den delen.

Nej, men nu ska jag inte hålla på och tjata mer om hur mycket saknar min pojkvän, but I do! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0