Ny vecka, nya tag

Hallå där, veckorna rullar på fort nu efter studenten och jag lyckas aldrig göra någonting skoj. Kanske för att mina små vänninor jobbar och sliter medan jag ligger hemma och blir trött för att jag inte hittar på något. Men som många säger, "man måste ha tråkigt för att förstå vad som är kul".
Det jag gör varje dag är att kolla på film, äta, ligga i sängen, kolla på tv ibland när det går något bra och jag har även varit en hel del i stan med mamma, ska faktiskt till stan imorgon igen.

Idag gick jag, mamma och min bror en promenad till båda mina praktikplatser som jag hade under sista året i trean, första stoppet var Peterssons presentreklam där jag skulle hämta mitt USB-minne sedan bar det av till Utbildningsförvaltningen för att lämna in ett brev och få det bekräftat att jag har jobb i augusti, vilket jag har. Att börja jobba kommer kännas annorlunda men det är livet, tjäna sina egna pengar och börja leva på riktigt, det ska bli skönt. Annars har jag inte gjort så mycket annat idag, jag har börjat leta presenter till mina tre vänner som fyller år nu under sommaren, vilket inte går så bra. Jag får hoppas på att stan har en hel del att erbjuda.

Nu ikväll kanske jag ska träffa Sanna, hon undrade om jag ville ses en sväng och jag känner att jag vill ut och få lite luft så vi får väl se hur det blir med det. Måste vänta på att hon kommer hem först.

Planer för midsommar finns inte, typ. Jag känner för en klassisk middag med vänner och bekanta, äta konstig mat och sjunga och dricka, men det känns inte som att det kommer bli något sånt men hoppas jag kan ju göra. Vet inte ens om jag kommer vara med mina vänner eller min pojkvän, jag vet ingenting vilket är lite jobbigt eftersom att jag gillar att planera saker. Hur som helst vill jag ha en bättre midsommar än förra året, några vet nog varför..

Så rundar jag av det hela med att skriva att jag saknar min pojkvän otroligt mycket, du har fått igång mitt liv igen och jag är så glad över att jag har träffat dig, tack för att Facebook finns! Jag är så galet kär i dig Olliver! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0