Jag har ett rent rum

Igår när jag kom hem från stan hade jag bestämt mig för att städa i mitt rum och ta bort min andra dator så att jag får mer plats för annat i rummet. Jag tappade all kraft för att städa igår när jag väl kom hem men kämpa ändå och tillslut blev det bra.

Dagen igår skulle vara en bra och fin dag, det var nämligen mina föräldrars första år tillsammans som gifta. Dom skulle iväg och fira det på kvällen men när vi kom hem från stan ringde en kille hem till oss och sökte pappa, men han var på jobbet.
Vi anade det värsta... och så var det också. Pappas syster hade gått bort.
Så från att fira sin bröllopsdag till att sörja sin syster, det var jobbigt för alla.

Idag hoppas jag på en bra dag! Snälla ge mig det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0