Finns ingen bra rubrik till detta inlägg

Fredagen började med att jag ville sova länge men det gick inte så bra, fick istället spendera dagen i sängen med massa filmer i väntan på Olliver.
När Olliver kom så gick vi iväg och åt, eller rättare sagt han åt eftersom att han inte hunnit göra det.
Sedan gick vi hem till mig och spelade lite mario kart, golf och bowling på Wii. Efter en stund gick vi hem till Sanna för att vänta tills hon och Henrik var klara för att gå till bowlinghallen - vi mötte även upp Mellis påvägen.

Jag trodde att det skulle vara mer folk på bowlingen och att det skulle vara kul, men tyvärr var det inte så roligt. Dagen efter, alltså igår ville Olliver in till stan för att se Victoria och Daniels bröllop så vi åkte in och det var folk överallt.
Jag var väl inte den roligaste personen att vara med eftersom att jag inte bryr mig om ifall dom gifter sig eller inte, men det var intressant.
Vet egentligen inte vad som finns att berätta från igår, eftersom att allt inte var bra.

En liten förklaring till det är att jag är en tråkig människa som står still medan andra hoppar och studsar och jag vet inte varför det är så.. tyvärr. That's me.

Idag vet jag inte vad som händer förutom att jag ska laga mat till alla. Får hoppas på något bra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0