Skriver av mig

Jag vet att jag kan vara lite off ibland och det är inte med filt, det är inte för att jag inte gillar folk utan för att jag är rädd hur folk ska uppfatta mig. Kanske säger jag fel saker, vilket skrämmer mig. Jag vill inget illa, jag vill bara få kontakt men det är svårt. Jag vill inte vara den som kämpar när det finns flera som kan hjälpa till för att det ska bli bra.
Jag är kär och jag vägrar sumpa det för att jag är off. Det är svårt med en ny miljö, nya vanor och nytt folk, vem förstår inte det? Jag försöker så gott jag kan men det hjälper inte, så nu gör jag ett sista försök för att få allt att gå ihop. Går inte det så vet jag inte vad jag ska göra, men en sak är sant jag tänker inte ge upp. Jag hittar nya lösningar isåfall.
Mitt liv var skit innan jag hittade tillbaka till ett liv där jag trivs och kan vara mig själv, men vissa gör det svårt för mig, jag försöker släppa in folk men ni puttar tillbaka mig hur mycket jag än försöker. Det kanske inte märks att jag kämpar, men tro mig det gör jag.
Alla som har fått en keff uppfattning om mig borde genast tänka om, jag är inte den som ni tror, testa att snacka med mig.. Vissa har jag gjort det bra och dom känner mig till viss del. Så testa!
Det är bara så jävla synd att det ska bli som det blivit med all skit som hänt på senaste. Ibland undrar man hur mycket men orkar med, men jag har varit med om värre. Det här är inte det sista ni ser av mig. So take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Du är en fin och snäll människa i mina ögon mikkis <3

2010-07-06 @ 11:19:35
URL: http://lindman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0