Onsdag

Vaknade hos Olliver och visste inte riktigt vad jag skulle hitta på att göra under dagen. Jag funderade på att sola men det kändes så ensamt så jag ringde till min mor och frågade vad hon skulle göra idag. Hon skulle inte göra något speciellt - vi bestämde oss för att mötas i stan och köpa en glass och sitta i solen.
Riktigt så blev det inte, vi gick in i några affärer och jag köpte en tjocktröja och mamma köpte två tröjor och likadan tjocktröja som jag köpte. Sedan gick vi till Kungsträdgården och köpte glass och satte oss vid vattnet, det var sjukt varmt. Jag föreslog att vi skulle gå till Gamla stan istället och sätta oss vid vattnet och det gjorde vi.
Det har verkligen varit underbart fint väder idag, för att vara Sverige känns det grymt bra att det steker på som det gör.

Efter ett tag i stan åkte vi åt olika håll hem.
Nu sitter jag hos Olliver igen och väntar på att Sarah ska komma hit för vi ska äta middag tillsammans, det ska blu mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0