Myggbett och ingen after sun

Det bara kliar och kliar på hela kroppen, har räknat mina myggbett och jag har tjugofem stycken om jag inte har missat något. Jag blir galen och jag försöker verkligen inte klia på dom.. inte nog med det så har jag ingen after sun så solbrännan kliar lika mycket som myggbetten men det får jag väl leva med tills jag köper after sun antar jag.

Idag har jag inte gjort ett piss, har bara legat i sängen och kollat film och tv. Ska nog lägga mig snart, det är skönt att man får sova i sin säng igen efter att ha sovit på en båt där det är mindre utrymme, men det var ändå värt det!

Planerna för imorgon är att jag ska åka till Olliver och mysa med honom på våran två månaders dag! Sedan åker jag hem på onsdag kväll eftersom att jag ska på begravning på torsdag morgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

det är bara att köpa salubrin!

2010-07-12 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0