I'm home

I fredags bar det av till Trosa med Olliver för att möta upp hans föräldrar som hade dukat upp ett bord i hamnen och var redo att börja grilla när vi var framme. Det blev fisk, potatissallad och sallad för mig, det var mumsigt!
Vi gjorde inte så mycket på kvällen, tog bara en promenad runt och kollade på saker, t.ex. Iggy(Igelkott) som satt och hade det bra på marken.
Efter ett tag gick vi och la oss och dagen efter bar det av till en annan ö. Där visste varken jag eller Olliver vad vi skulle hitta på för det fanns inte så mycket och det låg folk överallt och solade. Så vi gick tillbaka till båten och satt en stund sedan mot kvällen blev allt bättre igen, god mat, alkohol, prat, skratt, kortspel m.m. Det var verkligen en grym kväll!
På söndagen åkte jag och Olliver ut med den lilla båten och solade mitt i vattnet, det var en trevlig upplevelse. Efter vi hade åkt båt färdigt började vi fixa för färden tillbaka till Trosa där Ollivers bil stod.

Hela helgen var toppen och det är skönt med att liv på sjön, när man slipper tänka på tv-apparater, datorer m.m. Det är avslappnande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0