Gårdagen

Som jag skrev tidigare var jag i stan med Sanna igår för att hon ville shoppa, hon hittade rätt mycket saker för ingen peng alls, själv köpte jag en kjol som tidigare hade kostat 350 kr men var nedsatt till 20 kr! Helt otroligt.
Efter att ha pratat med en kille som går runt och frågar om man vill hjälpa till med att ge pengar till djur/barn/cancer vad det nu var, då Sanna var helt ointresserad och sa "Hej hej, nej men vi ska shoppa nu" och att se en alkis som har ramlat någonstans och tånaglarna var helt böjda och det var blod överallt. Plus att jag var förvirrad och trött och gick in i allt så åkte vi hem för att göra oss klara för att träffa Mellis och Cissi. Vi åkte in och fikade på Café 60 och pratade om saker och ting sedan åkte Mellis och Sanna vidare medan jag och Cissi satt kvar ett tag, sedan åkte vi till ön där vi fortsatte prata om saker.

Snart ska jag börja fixa mig för en härlig kväll med Linda, Sanna och Mellis. Jag, Linda och Sanna ska äta middag hos Linda i väntan på att Mellis kommer hem från sin middag med familjen (eller vad det var), sedan blir det utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0