Från doktor till doktor

Igår hade jag en intressnat dag, jag flög runt som en vante mellan olika doktorer, kirurger och gynekologer. Först var jag hos husläkaren på ön, sedan blev det av till Danderyd akut - kirurg och gyn.

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när sköterskan på Danderyd skulle ta blodprov, för till och med jag vet att man släpper på bandet runt armen för att blodflödet ska komma igång, nej men det hajade inte hon.


Allt var som en knäpp saga och allt tog så lång tid. Tid jag egentligen kunde gjort någonting kul på isället för att vänta och höra att dom hittar inget fel på mig.


Kommentarer
Postat av: Mr x som käkar kex

Sköt om dig nu! och drick dina yoghurtar :)

2010-07-30 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0