Detta har jag gjort

I helgen var jag hos Olliver och några av hans kompisar kom över i fredags för att snacka skit och dricka lite. Det var en blandad kväll med snack, serietittande, youtube visningar och skratt. Jag var sjukt trött så jag var väl inte den roligaste pricken i sällskapet. Jag fick ett sms från Cissi att hon var i Kungsängen och hon ville att jag skulle komma och hälsa på henne och det gjorde jag, helt ensam började jag vandra upp mot centrumet för att prata med henne och det kändes som en självklarhet att jag skulle gå dit eftersom att vi inte hade träffats på ett bra tag. Vi stod och snackade ett tag sedan gick jag tillbaka till Olliver.

I lördags mådde jag inte bra alls så vi gjorde ingenting förutom att kolla på serier och film.
Och idag har vi bara tagit det lugnt också, mår fortfarande inte bra. Har mått illa sen i onsdags av någon konstig anledning. Kanske ska ringa doktorn så att skiten försvinner..
Snart blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0