För mycket av det goda, kanske?

Igår träffade jag Linda, hon har nyligen kommit hem från
två veckors härlig semester i Thailand.
Det var otroligt kul att umgås med henne igen,
det händer inte allt för ofta!
Hon kom hem till mig efter skolan i allt snökaos,
men det gick hur bra som helst.

Vi började vi att äta middag, det bjöds på wok. MUUMS I MAGEN!
Sedan spelade vi skip-bo åt godis och tog ett glas vin.
Eller rättare sagt, det blev ett glas vin till Linda och lite för
mycket av det goda till mig. Det slutade med att jag hade
jättekul med allt vi gjorde.

Vi kollade igenom gamla saker från när vi var små som jag
har ner packat i en stor kartong.
Fanns massvis med roliga brev från alla möjliga samt sjuka historier.
Och självklart min kära dockstock Alexandra som jag delade
men en tjej som heter Izabel.
Jag minns den dagen så väl, jag var helt förtvivlad över att
några högg ner träden så jag tog en del och gjorde en docka av det.



Mot kvällen somnade med en hjärna som snurrade runt, runt.

I morse ville jag inte veta av mig själv,
ville försvinna under jorden och bara vara, men inte kunde jag det!
Så det bar av till praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0