18 februari 2010

God kväll,
denna vecka har varit otroligt stressig och den är inte över än.
Även fast vi inte hade skola i måndags så känns det som det ändå.
Jag har inte gjort något annat än att plugga hela denna vecka,
men snart är det helg.
Imorgon ska jag på bio med Daniel och Cissi och se Snabba Cash,
äntligen blir det av. Ska bli riktigt kul.
På måndag börjar praktiken igen, ska praktisera som informatör.
Vilket innebär att jag kommer skriva artiklar i en tidning som heter "Ny inflyttad"
och hjälpa till med hemsidan och sånt.. Det ska bli intressant.
Ska till och med få ett eget kontor att jobba i, det ska bli otroligt skönt!
Nu ska jag träna lite, som jag sagt förut. "HÅLLA KROPPEN I FORM, TUMMEN UPP!"




(19 dagar kvar till min 20 års dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0