Gratisbio

Gratisbio är en hemsida där du samlar poäng genom att logga in, besöka hemsidor, acceptera vänner, skriva i folks gästböcker, ta del av erbjudanden m.m. Det är som ni ser inte alls svårt att få poäng, du får alltid några poäng för varje dag du loggar in och tar del av saker.

Nu finns det även gratis användande, silver och guld;
Silver medlemskapet kostar 5 kr/dag, alltså 150 kr för 30 dagar - vilket ger dig 50% mer poäng för saker du gör.
Guld medlemskapet kostar 15kr/dag, alltså  450 kr för 30 dagar - vilket ger dig 100% mer poäng för saker du gör på Gratisbio.

Du kan även spela poängspel och vinna massor med poäng, för att spela behöver du satsa egna poäng men det behöver inte vara mycket ca: 1-10 poäng, beroende på va du spelar. Jag hade tur på spelet Slots en gång, jag satsade 3 poäng och vann 150 poäng!

Med poängen du samlar in kan du växla till biobiljetter, biomenyer, presentkort och massa annat skoj. Så jag ser ingen anledning till varför du inte skulle bli medlem? Gratis är gott och du kan vara med att uppleva de!

Jag har varit medlem sedan den 8 november och jag har samlat ihop 20160 poäng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0