Fashionize

Till min förvåningen när jag blev medlem på Fashionize nyligen så upptäckte jag att man kunde tjäna poäng när man handlar kläder m.m och när det kommer upp kampanjer där man lätt kan tjäna välförtjänta poäng. Jag kommer ha mycket nytta och kul av den här sidan, det känner jag redan och jag hoppas att många av er som läser detta kollar in sidan och finner samma kärlek till den som jag gjort. Vem vill inte kunna tjäna poäng och sedan kunna byta ut det till presentkort på H&M, Filippa K, Carlings, DinSko, The Body Shop m.m. Jag rekommenderar er att bli medlem.

Vem vet du kanske kan göra någon annan glad med ett eller flera presentkort, kanske fyller någon år och du har inte så mycket pengar att spendera på din vän/partner/förälder/syskon men så kommer du på att du har massor med poäng på Fashionize och kan skicka efter presentkort - det kan bli en räddare i nöden!

All the good in life are for free! Bli medlem du också genom att klicka på deras banner länk här nedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0