Dagen före dopparedagen

Idag är det nog rätt hektiskt för många familjer, man ska köpa mat till imorgon, man kanske har någon julklapp kvar att köpa och kanske massor man måste slå in. Men så är det innan julen, stressigt men ändå glatt!

Jag ska slå in två julklappar idag, trodde dom var slut igår men så var det inte alls. Sedan ska jag väl se till att det är snyggt i rummet och jag ska måla naglarna röda. Men först av allt vill jag äta något för det har jag inte gjort än.

Hoppas alla får en bra dag idag och att den går hyfsat fort så den stora dagen kommer som en chock imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0