Skriver lite innan jag ska sova..

Jag vill inte att sommaren ska ta slut men jag måste ändå medge att jag längtar lite till hösten när man kan gå runt i stora mysiga tröjor och klä sig efter lövens färger. Använda stövlar, halsduk, stickat till och med ändra färgen på håret från sommarljust till mörkt igen, det låter så härligt i mina öron.

Jag har suttit och funderat idag om man ska byta hårfärg eller inte, men jag har inte riktigt bestämt mig än men förmodligen kommer jag väl göra det - typiskt mig!
Man får känna sig bekväm under hösten

Nu längtar jag bara tills man har pengar igen så att man kan köpa massa fina höstplagg eller fixa upp de kläder man redan har i garderoben med något nytt och fräscht!


Kommentarer
Postat av: linda

jaa :D det ska du göra hihi

2010-08-18 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0