Och det är redan Augusti

Det som hänt på senaste;
Var på födelsedagsmiddag och party i lördags och det var hur kul som helst, maten var god, alla var glada! Toppen dag helt enkelt.
Och i söndags var jag med min baby och kollade True Blood.

Det som kommer hända framöver;
Jag börjar snart jobba, vilket är jätte läskigt men det ska samtidigt bli kul att börja göra någonting och tjäna pengar.
Eftersom att jag inte vet när jag börjar jobba så skulle jag vilja passa på att göra saker med folk nu innan all tid är över. Så jag hoppas på mycket skratt och stojj innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0