Än är man inte helt kry

Var hos doktorn i torsdags och fick medicin som jag reagerade fel på så jag fick en ny medicin utskriven, vilket i sin tur har lät till de ena och de andra. Men snart så ska jag nog må toppen igen!
I helgen gjorde jag inte så mycket alls, var med Olliver och Kimmen i fredags det varade inte länge. I lördags gjorde jag ingenting speciellt, åt, kollade film med Olliver och tyckte synd om mig själv haha. Och idag har vi bara slappat och nu är jag hemma tidigare än vanligt. Känns rätt bra faktiskt, då kan jag få koppla av ordentligt.

Snart är det middag sedan blir det nog tv-tittande eller film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0